Contact

Contacteer ons

Contactformulier

 
 
 
 

Locatie

Waar kan je ons vinden

Je kan ons vinden op het volgende adres :

Jantjesblok 17 te 2290 Vorselaar


Mail ons @

Problemen, vragen, suggesties, ...

               hanne@kjoetiez.be


Bellen we?

0474/67 47 09


FAQ

01.  Betalen


Je kan online betalen via Paypal en via bankoverschrijving. Kjoetiez heeft geen toegang tot jouw vertrouwelijke betalingsgegevens. Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je bestelling pas verzenden als we je betaling ontvangen hebben.


02.  Verzendkosten


Voor levering in Belgiƫ betaal je 5 euro verzendkosten. Wil je een bestelling versturen naar een ander land, stuur dan een mail naar hanne@kjoetiez.be


Wij werken samen met BPost voor de verzending van je bestelling. Er zijn 3 mogelijkheden voor verzending:


Laat je pakje thuis, op het werk of bij familie leveren;

Haal het af in het postkantoor;

Laat het leveren in een Bpost afhaalpunt of Bpack 24/7 pakketautomaat.

Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.


Mensen uit Vorselaar of omgeving kunnen er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te komen ophalen.

Selecteer hiervoor bij de bestelling de optie 'Ophalen na afspraak'.  Zodra je bestelling klaar is,  contacteren we je telefonisch of per mail om een afspraak te maken om je bestelling te komen ophalen.

Wanneer je je bestelling zelf komt ophalen, betaal je uiteraard geen verzendkosten.


03.  Hoelang duurt het vooraleer ik mijn bestelling ontvang?


Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je bestelling pas verzenden als we je betaling ontvangen hebben. Wanneer je bestelling in voorraad is, duurt het normaalgezien 2 tot 5 werkdagen voor je bestelling geleverd wordt. Als je betaalt via overschrijving, kan het iets langer duren omdat we wachten tot het bedrag op onze rekening staat. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling verstuurd wordt. Via Bpost krijg je ook altijd een mail met daarin een link om jouw pakje te kunnen volgen. Indien je niet thuis (of op het adres dat je opgegeven hebt) bent bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.


Opgelet : wanneer je bestelling op maat wordt gemaakt of er specifieke vereisten zijn, zal het uiteraard iets langer duren vooraleer we deze kunnen versturen. Hou hier rekening met een wachttijd van 1 tot 2 weken.


04.  Kan ik mijn bestelling retourneren?


Ja, je kan je bestelling terugzenden. Jammer dat je niet tevreden bent, maar geen probleem! Je kan je bestelling volledig of gedeeltelijk terugsturen volgens volgende instructies:


Retourformulier: stuur het bijgeleverde retourformulier ingevuld terug.


Termijn: stuur het pakje binnen de 14 dagen na ontvangst terug naar het juiste retouradres.


Producten: wij aanvaarden enkel artikelen in originele (ongebruikte en onbeschadigde) staat, met bijbehorende prijskaartjes en/of etiketten. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.


Verpakking: verpak de retour zorgvuldig om beschadiging tijdens het transport te vermijden. Hergebruik de Kjoetiez verpakking, zo spaar je geld en milieu!


Retouradres: Kjoetiez, Hanne Moons, Jantjesblok 17 te 2290 Vorselaar


Opgelet : gepersonaliseerde items zoals hemdjes en babyslofjes met naam of initialen worden nooit teruggenomen!


05.  Hoe en wanneer betaalt Kjoetiez geretourneerde artikelen terug?


De terugbetaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. De terugstorting zal automatisch gebeuren via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het bestellen van het pakje (Paypal of bankoverschrijving). We betalen een retour terug binnen de 14 dagen nadat we de retourzending ontvangen hebben.


06.  Wat moet ik doen als het artikel beschadigt is toegekomen?


Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij een kwaliteitscontrole. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om ons te contacteren : hanne@kjoetiez.be


07.  Kan ik ruilen?


Neen, producten die via de webshop zijn aangekocht kan je niet ruilen. Je kan wel de producten retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Kjoetiez

Hanne Moons

Jantjesblok 17

2290 Vorselaar


hanne@kjoetiez.be

BANK