Contacteer ons
Je kan ons vinden op het volgende adres:
Goorbergenlaan 23 – 2290 Vorselaar
Openingsuren:
Maandag van 10u tot 18u
Dinsdag gesloten
Woensdag van 10u tot 18u
Donderdag van 16u tot 20u
Vrijdag van 10u tot 18u
Zaterdag van 10u tot 17u
Zondag gesloten
Problemen, vragen, suggesties, …
Bellen we?
0474/67 47 09
FAQ
01. Betalen
Je kan online betalen via bankcontact, Paypal en via bankoverschrijving. Kjoetiez heeft geen toegang tot jouw vertrouwelijke betalingsgegevens. Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je bestelling pas verzenden als we je betaling ontvangen hebben.
02. Verzendkosten
Voor levering in België op een adres betaal je 6,65 euro verzendkosten. Versturen naar een bPost afhaalpunt of pakjesautomaat kost 5,00 euro. Wil je een bestelling versturen naar een ander land, stuur dan een mail naar hanne@kjoetiez.be
Wij werken samen met BPost voor de verzending van je bestelling. Er zijn 3 mogelijkheden voor verzending:
Laat je pakje thuis, op het werk of bij familie leveren;
Haal het af in het postkantoor;
Laat het leveren in een Bpost afhaalpunt of Bpack 24/7 pakketautomaat.
Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.
Mensen uit Vorselaar of omgeving kunnen er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te komen ophalen.
Selecteer hiervoor bij de bestelling de optie ‘Ophalen na afspraak’. Zodra je bestelling klaar is, laten we je dit weten per mail. Je kan je bestelling dan in de winkel komen afhalen.
Wanneer je je bestelling zelf komt ophalen, betaal je uiteraard geen verzendkosten.
03. Hoelang duurt het vooraleer ik mijn bestelling ontvang?
Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je bestelling pas verzenden als we je betaling ontvangen hebben. Wanneer je bestelling in voorraad is, duurt het normaalgezien 2 tot 5 werkdagen voor je bestelling geleverd wordt. (tijdens drukke periodes kan dit wat langer duren!) Als je betaalt via overschrijving, kan het iets langer duren omdat we wachten tot het bedrag op onze rekening staat. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling verstuurd wordt. Via Bpost krijg je ook altijd een mail met daarin een link om jouw pakje te kunnen volgen. Indien je niet thuis (of op het adres dat je opgegeven hebt) bent bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.
Opgelet : wanneer je bestelling op maat wordt gemaakt of er specifieke vereisten zijn, zal het uiteraard iets langer duren vooraleer we deze kunnen versturen. Hou hier rekening met een wachttijd van 1 tot 2 weken.
04. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je bestelling terugzenden. Jammer dat je niet tevreden bent, maar geen probleem! Je kan je bestelling volledig of gedeeltelijk terugsturen binnen de 14 dagen na ontvangst naar onderstaand retouradres:
Kjoetiez
t.a.v. Hanne Moons
Jantjesblok 17
2290 Vorselaar
e-mail: Hanne@kjoetiez.be
Producten: wij aanvaarden enkel artikelen in originele (ongebruikte en onbeschadigde) staat, met bijbehorende prijskaartjes en/of etiketten. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.
Verpakking: verpak de retour zorgvuldig om beschadiging tijdens het transport te vermijden. Hergebruik de Kjoetiez verpakking, zo spaar je geld en milieu!
Opgelet : gepersonaliseerde items worden NOOIT teruggenomen! Retourkosten zijn steeds voor eigen rekening en worden dus niet door Kjoetiez betaald!
05. Hoe en wanneer betaald Kjoetiez geretourneerde artikelen terug?
De terugbetaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. De terugstorting zal automatisch gebeuren via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het bestellen van het pakje (Paypal of bankoverschrijving). We betalen een retour terug binnen de 14 dagen nadat we de retourzending ontvangen hebben. Verzend/retourkosten zijn voor eigen rekening en worden dus NIET terugbetaald!
06. Wat moet ik doen als het artikel beschadigt is toegekomen?
Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij een kwaliteitscontrole. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om ons te contacteren : hanne@kjoetiez.be
07. Kan ik ruilen?
Neen, producten die via de webshop zijn aangekocht kan je niet ruilen. Je kan wel de producten retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.